RUS

ENG
        RSS-  -

: . . . 12 / : - ; 1954 .: - ; ... .: - . ., " ". ., 2019. 10 . ҭ: . 2010 . " " " ". 2010 . 8 . ISSN 0130-6073.

: ; ; ; ; ;

, : 2
- . .
10
10

1
, .
: / . .  // . 2019. 12. . 1419 (. " "). ISSN 0130-6073.

74.268.19=471.1
2
, .
: "" "" / . .  // . 2019. 12. . 1720. ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.1
3
, .
: / . . , . . , . .  // . 2019. 12. . 27 (. " "). ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.1
4
, .
: / . .  // . 2019. 12. . 813 (. " "). ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.4
5
, .
/ . .  // . 2019. 12. . 211. ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.4
6
, .
/ . .  // . 2019. 12. . 1216. ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.4,03
7
, .
/ . . , . .  // . 2019. 12. . 4853. ISSN 0130-6073.

26.890(4)
8
, .
/ . .  // . 2019. 12. . 2024. ISSN 0130-6073.

74.268.19=432.1
9
, .
: / . .  // . 2019. 12. . 3841. ISSN 0130-6073.

81.19
10
, .
A la recherche des cafes parisiens litteraires / . .  // . 2019. 12. . 4248. ISSN 0130-6073.

26.890(4) + 63.3(4)
11
, .
How to organise and prioritise the teaching of public speaking / . .  // . 2019. 12. . 3034. ISSN 0130-6073.

81.432.1-9
12
, .
Project Approach for Boosting Secjndary Students' Motivation: Action Research / . .  // . 2019. 12. . 3437. ISSN 0130-6073.

81.432.1-9 + 74.268.19=432.1
13
, .
: / . . , . . , . .  // . 2019. 12. . 2027 (. " "). ISSN 0130-6073.

74.268.19=711
14
: / . . , . . , . . , . .  // . 2019. 12. . 2835 (. " "). ISSN 0130-6073.

74.268.19=754.2

© , 2008–2020