Dreer, Benjamin. Towards a better understanding of psychological needs of student teachers during field experience / B. Dreer // European Journal of Teacher Education : Journal of the Association for Teacher Education in Europe (ATEE) / Association for Teacher Education in Europe (ATEE) ; Ed. : Maria A. Flores, Univ. of Minho, Portugal, A. Swennen, Vrije Univ., Amsterdam, the Netherlands. – [London ; New York?], 2020. – Vol. 43, № 5/2020. – С. 676–694. – ISSN 0261-9768 Print.
ББК 81.19 + 74.48 + 81.432.1-9
Авторы: Dreer, Benjamin
Ключевые слова: методика; методика преподавания; методика обучения; вузы; вузы педагогические; подготовка специалистов; подготовка учителя; вузы языковые; учитель иностранного языка; иностранные языки; английский язык; психологические потребности; эффективность обучения; самоэффективность; рефлексия; педагогические исследования
ИСТОЧНИК: 74.023 E91
European Journal of Teacher Education : Journal of the Association for Teacher Education in Europe (ATEE). Vol. 43, № 5/2020 / Association for Teacher Education in Europe (ATEE) ; Ed. : Maria A. Flores, Univ. of Minho, Portugal, A. Swennen, Vrije Univ., Amsterdam, the Netherlands. – [London ; New York?] : Routledge, 2020. – p. 729 : Tab., Fig. – Five Issues of Journal per Year. – References in Ends of Articles. – Incl. in SSCI (Social Sciences Citation Index). – ISSN 0261-9768 Print. – ISSN 1469-5928 Online.
ББК 74.023я52
Издание выдавалось, раз: 2 | Сигла | Кол-во экз. | В наличии экз. |
---|
иия | 1 | 1 | ИТОГО | 1 | 1 |
|