Rethinking teacher education in a VUCA world: student teacher`s social-emotional competencies during the Covid-19 crisis / L. L. Hadar, O. Ergas, B. Alpert, T. Ariav // European Journal of Teacher Education : Journal of the Association for Teacher Education in Europe (ATEE) / Association for Teacher Education in Europe (ATEE) ; Ed. : Maria A. Flores, Univ. of Minho, Portugal, A. Swennen, Vrije Univ., Amsterdam, the Netherlands. – [London ; New York?], 2020. – Vol. 43, № 4/2020. – С. 573–586. – ISSN 0261-9768 Print.
ББК 74.48 + 81.19
Авторы: Hadar, Linor L.; Ergas, Oren; Alpert, Bracha; Ariav, Tamar
Ключевые слова: методика; методика преподавания; методика обучения; иностранные языки; английский язык; лингводидактика; дидактика языка; студенты; высшее образование; вузы; компетенции социальные; компетенции эмоциональные; социально-эмоциональное развитие; педагогическое образование; эмоциональная сфера; учебный процесс
ИСТОЧНИК: 74.023 E91
European Journal of Teacher Education : Journal of the Association for Teacher Education in Europe (ATEE). Vol. 43, № 4/2020 / Association for Teacher Education in Europe (ATEE) ; Ed. : Maria A. Flores, Univ. of Minho, Portugal, A. Swennen, Vrije Univ., Amsterdam, the Netherlands. – [London ; New York?] : Routledge, 2020. – p. 656 : Tab., Fig. – Five Issues of Journal per Year. – References in Ends of Articles. – Incl. in SSCI (Social Sciences Citation Index). – ISSN 0261-9768 Print. – ISSN 1469-5928 Online.
ББК 74.023я52
Издание выдавалось, раз: 2 | Сигла | Кол-во экз. | В наличии экз. |
---|
иия | 2 | 2 | ИТОГО | 2 | 2 |
|