Trubnikova, Nina V. Digital branding: global and cross-cultural imperatives / N. V. Trubnikova // Functional Aspects of Cross-Cultural Communication and Traslation Problems : Proceedings of the 5th International Interdisciplinary Science Conference / Peoples Friendship University of Russia (RUDN University), Institute of Foreign Languages. Moscow, November 16th, 2018 ; Ed. by E. F. Quero-Gervilla, N. Sokolova. – Moscow, 2018. – P. 61–70. – ISBN 978-5-209-09129-5.
ББК 81.432.1-006
Авторы: Trubnikova, Nina V.
Ключевые слова: языкознание; лингвистика; межкультурная коммуникация; профессиональная коммуникация; лингвокультура; коммуникация; коммуникативные технологии; цифровые технологии; цифровизация; интернет-общение; интернет-реклама; цифровой бизнес; брендинг; контенты; интернет-маркетинг; продвижение бренда; иностранные языки; английский язык
ИСТОЧНИК: 81.006.3 F97
Functional Aspects of Cross-Cultural Communication and Traslation Problems : Proceedings of the 5th International Interdisciplinary Science Conference / Peoples Friendship University of Russia (RUDN University), Institute of Foreign Languages. Moscow, November 16th, 2018 ; Ed. by E. F. Quero-Gervilla, N. Sokolova. – Moscow : PFUR, 2018. – 491 p. : ill. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 978-5-209-09129-5.
ББК 81.006.3я43 + 81.2-8я43
Издание выдавалось, раз: 2 | Сигла | Кол-во экз. | В наличии экз. |
---|
иия | 1 | 1 | ИТОГО | 1 | 1 |
|